Το ΑΛΦΑ Studies Θεσσαλονίκης φιλοξένησε το 1ο Thessaloniki Event Marketing Meetup!
Η πρωτότυπη αυτή συνάντηση ήταν αφιερωμένη στα μουσικά φεστιβάλ με καλεσμένο ομιλητή τον Γιάννη “Nox1” Ευσταθίου, Managing Director του Street Mode Festival.
Μετά την ομιλία ακολούθησε Networking Session με την ευγενική χορηγία της Πρότυπης Μικροζυθοποιίας Θεσσαλονίκης “SKNIPA- SALONIKIA BEER”.
To Street Mode είναι ένα ετήσιο φεστιβάλ μουσικής, τέχνης και σπορ που πραγματοποιείται στη Θεσσαλονίκη, από το 2009. Είναι το μεγαλύτερο φεστιβάλ στην Βόρεια Ελλάδα, με πάνω από 40.000 επισκέπτες, σε ένα πολυήμερο πρόγραμμα που περιλαμβάνει συναυλίες σε 5 παράλληλες σκηνές, μουσικούς διαγωνισμούς και street δραστηριότητες.
Οι θεματικές ενότητες που καλύφθηκαν:
• Η εξέλιξη του Street Mode Festival από το 2009 έως σήμερα
• Καλές πρακτικές event marketing
• Ρόλος των παράλληλων events στην ενδυνάμωση του brand ενός μουσικού φεστιβάλ
• Οι οργανωτικές προκλήσεις
• Χορηγίες και συνεργασίες
Το Thessaloniki Event Marketing Meetup είναι μια νέα πρωτοβουλία που φέρνει κοντά δημιουργικά μυαλά που αγαπάνε το Event Marketing και τη Διοργάνωση Εκδηλώσεων. Κάθε μήνα συναντιόμαστε με σκοπό να μοιραστούμε ιστορίες επιτυχίας (αλλά και αποτυχίας), να γνωριστούμε μεταξύ μας και να μάθουμε από τις εμπειρίες των άλλων. Σε κάθε Meetup θα διαλέγουμε μια διαφορετική θεματική και καταξιωμένοι επαγγελματίες θα παρουσιάζουν τις ιδέες και τα μαθήματα που έχουν πάρει, πάντα με χαλαρή και παρεΐστικη διάθεση!
Απευθύνεται σε φοιτητές, απόφοιτους και επαγγελματίες στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, στη Δημοσιογραφίας ή στο Marketing που επιθυμούν να εξειδικευτούν στις νέες τάσεις του Event Marketing, σε διοργανωτές εκδηλώσεων ανεξαρτήτως κλάδου, σε επαγγελματίες από τον κλάδο της Διαφήμισης ή της Επικοινωνίας που επιθυμούν να αναβαθμίσουν τις γνώσεις τους, σε ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων ή εργαζόμενους σε ΜΚΟ που ενδιαφέρονται να βρουν εναλλακτικούς τρόπους προώθησης μέσω της διοργάνωσης εκδηλώσεων.